سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :0
کل بازدید :38639
تعداد کل یاداشته ها : 101
103/2/27
2:28 ع

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد


 

  • عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی بازیگر معروف ایرانی در اینستاگرام عکسی منتشر کرده است که خبر از ازدواج وی می‌دهد. مریم معصومی بازیگر 30ساله سینما و تلویزیون ازدواج کرد .مریم معصومی عکس و متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت…

    زیبایی زندگی من در همین لحظات است . خدا . من . او . گل . زمان و عشق  1394 چندمین سالگرد

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی «زاد? ماه اسفند سال 65 است» میباشد او که فارغ اتحصیل علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده با تله فیلم کادوی دربدر نخستین تجربه بازیگریش را بدست آورد.

    مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بودو بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ می‌باشد.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    متولد ماه اسفند

    متولد اسفند 1365 می‌‌باشم و افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال «با خنده» این را همه ی طالع بینی‌ها می‌گویند خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی باهم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل دوره‌های عکاسی حرفه ای، فارغ‌ التحصیل دوره‌ های بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و فارغ‌ التحصیل دوره‌ های فیلمنامه‌ نویسی هستم. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره‌های تدوین می باشم اعتقاد دارم که یک بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    دوتا خواهر دارم که هردو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارم. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد هستم. با برادر بزرگ تر مجردم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی‌ من در کارهایم ایشان هستند. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار هستند. یک برادرم فارغ‌ التحصیل برق، یک برادرم دیپلمه، یک خواهرم فارغ‌التحصیل حسابداری و خواهر دیگرم فارغ‌ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    علاقه به بازیگری

    کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! «با خنده» موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است.

    خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می کنم.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    درباره مریم معصومی،عکس ازدواج مریم معصومی و عکس همسرش

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی بازیگر سینما،زندگی شخصی مریم معصومی ،عکس شوهر مریم معصومی

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    زندگی خصوصی مریم معصومی،درباره مریم معصومی

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    عکس ازدواج مریم معصومی |مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد ،مریم معصومی و همسرش

    مطالب مرتبط :

    عاشق شدن مریم معصومی از زبان خودش +عکس

    گفتگوی داغ با مریم معصومی درباره عاشقی در 15 سالگی

    مریم معصومی مدلینگ لباس شد +عکس ها

    بیوگرافی مریم معصومی + عکس های مریم معصومی


  
  

تجارت میلیونی فروش لانه “خفاش ها” در ایران


 

  • تجارت میلیونی فروش لانه “خفاش ها” در ایران

    خفاش، شبکور و در کوردی ش?مش?م?کو?ر? از راسته بال دستان و تنها پستانداری است که بال دارد و قادر به پرواز است. بسیاری از جانورشناسان تاکید بر منفعت این پستانداران در زندگی بشر دارند، زیرا آنها به مقدار زیادی از حشرات موذی تغذیه می‌کنند، حشراتی که هر سال میلیاردها دلار به کشاورزان و جنگلبانی ضرر می‌رسانند. تولید مثل خفاشها در مقایسه با پستانداران کوچک دیگر بسیار کمتر است، بیشتر ماده‌ها فقط یک بار در سال یک بچه به دنیا می‌آورند. در زمستان حتی کاوشگران بی آزار هم باعث بیدار شدن آنها از خواب زمستانی می‌شوند و هر دفعه که آنها از خواب بیدار شوند چربی ذخیره شده در عرض 2 ماه خود را از دست می ‌دهند بنابراین ممکن است تا بهار دوام نیاورند.

    اما آنچه ممکن است حتی بیشتر از خود خفاشها مهم باشد زیستگاه و نیز لانه آنها می باشد. لانه های خفاش که در غارها به وفور یافت می شود بازار مناسبی را برای سودجویان فراهم کرده است. در نقاط مختلف مناطق کردنشین خصوصا سقز، مهاباد، بانه و بوکان وجود غارهای طبیعی یکی از زیستگاههای این جانداران به حساب می آید.

    اخیرا برداشت لانه های خفاش بازار مناسبی را برای سودجویان فراهم کرده و تعدد متقاضیان این لانه های گرانبها باعث شده است کمتر جایی را بتوان پیدا کرد که کمافی سابق لانه خفاش در آنجا یافت شود، برای مثال غار کونه کوتر (لانه کبوتر) مدتیست مکان مناسبی برای کاسبان لانه های خفاش شده است.

    بنا به اطلاعاتی که واکاوی به دست آورده است هرکدام از لانه خفاش ها چیزی حدود 20 تا 50 میلیون تومان خرید و فروش می شوند. از قرار معلوم بزاق خفاش ها که در این لانه ها یافت می شود در پزشکی کاربرد بسیار مهمی دارند.

    محل زندگی خفاش ها قیمت لانه خفاش شغل جدید شغل جالب شغل پر سود شغل پر درآمد خفاش چگونه لانه می سازد اخبار مهاباد اخبار سقز اخبار بوکان

    بدون شک محافظت از زیستگاهها و گونه های زیستی و خصوصا آن دسته از جانورانی که ممکن است نقش مهمی در منافع انسانی داشته باشند وظیفه تک تک افراد جامعه است اما در این زمان بیشترین نگاهها به سمت اداره حفاظت از محیط زیست برمی گردد که می بایست در چنین موردی ورود کرده و راه سودجویان و متخلفین را ببندد.


  
  

خمیر دندان بهتر است یا دهان شویه ؟


 

  • خمیر دندان بهتر است یا دهان شویه ؟

    بیشتر ما حداقل یک بار گذرمان به دندانپزشکی افتاده است و خوب می‌دانیم بدترین قسمت درست کردن دندان، تحمل صدای مته‌ مانند دستگاه‌های دندانپزشکی نیست؛ بلکه دقیقه آن قسمتی است که سیلی هزینه گران درست کردن دندان روی گونه بی‌حس شده‌مان می‌خورد و ما با کمال تعجب دردش را احساس می‌کنیم! واقعیت این است که هزینه‌های دندانپزشکی اصلاً شوخی‌بردار نیستند و بر اساس نوع کاری که روی دندان انجام می‌شود طیف متنوعی را در برمی‌گیرند. راه‌حل چیست؟ اینکه خودمان قبل از فاجعه به داد خودمان برسیم و خود مراقبتی را آویزه گوشمان کنیم.

    در همین راستا این مطلب را به دو محافظ دندان، یعنی دهان شویه و خمیردندان اختصاص دادیم تا با تأثیرهای هرکدامشان آشنا شوید و بدانید چطور هرکدام را به کار بگیرید تا کارتان به لحظه تلخ حساب کردن هزینه دندانپزشکی نرسد. درعین‌حال با نکات ضروری راجع به هرکدام بیشتر آشنا خواهید شد و از این به بعد هوشمندانه‌تر انتخاب خواهید کرد.

    چطور خمیردندان خوب انتخاب کنید؟

    بهترین روشی که می‌تواند باعث انتخاب خمیردندان خوب شود، این است که از دندان‌پزشکتان سراغش را بگیرید اما ازآنجایی‌که متأسفانه بعضی از دندان‌پزشکان تبلیغ برندهای خاصی را می‌کنند، لازم است خودتان هم اطلاعات لازم را داشته باشید و محکم‌کاری کنید تا بتوانید با خیال راحت دست به انتخاب بزنید. هنگام انتخاب خمیردندان به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

    1- فلوراید داشته باشد: بزرگ‌ترین هدف خمیردندان جلوگیری از پوسیدگی‌های دندانی است. به همین دلیل هم لازم است خمیردندانی را انتخاب کنید که به‌طور واضح روی آن نوشته شده باشد «حاوی فلوراید».

    2- به طعم دقت کنید: انواع خمیر دندان از جمله زغالی و جرم گیر ، ژله‌ای یا معمولی همگی وظیفه مراقبت از دندان‌های شما را دارند. نمی‌توانید از خمیردندانی استفاده کنید که از طعم یا بوی آن خوشتان نمی‌آید یا باعث حساس‌ شدن دندان‌هایتان می‌شود. هزینه برای تغییر خمیردندان خیلی بهتر از هزینه برای پر کردن دندان است، خمیر دندانی بخرید که برای دندانتان مناسب باشد.خمیر دندان بهتر است یا دهان شویه ؟

    3- از مکان معتبر تهیه کنید: این روزها حتی دست‌فروش‌ها هم خمیردندان می‌فروشند؛ خمیردندان‌هایی که معلوم نیست اصل هستند یا نه و اصلاً بهداشتی هستند یا غیربهداشتی. به همین دلیل هم نباید گول قیمت پایین‌تر را خورد و به این بهانه خرید کرد. کمی بیشتر هزینه کنید اما از جاهای معتبر خمیردندان بخرید تا نگران مبتلا شدن به بیماری‌های دهان و لثه نباشید.

    4- خمیردندان جرم‌گیر انتخاب کنید: اگر سیگار می‌کشید یا زیاد چای و قهوه می‌نوشید احتمالاً تا الآن متوجه شده‌اید که این کارها روی رنگ‌ دندان‌هایتان تأثیر گذاشته‌اند و آن‌ها دیگر به سفیدی سابق نیستند. برای برگرداندن سفیدی‌شان با مشورت دندان‌پزشکتان یک یا چند بار در هفته از خمیردندان‌های سفیدکننده یا جرم‌گیر استفاده کنید. یادتان باشد استفاده بی‌رویه از این نوع خمیردندان‌ها ممکن است به مینای دندان آسیب برساند. به قول بعضی دندان‌پزشک‌ها: «دندان سفید همیشه سالم نیست.»

     

    چقدر خمیردندان روی مسواکم بگذارم؟

    اگر جزو کسانی هستید که تمام دانه‌های فرچه مسواک را با خمیردندان می‌پوشانید و فکر می‌کنید هر چه خمیردندان بیشتر باشد، دندان‌هایتان تمیزتر می‌شوند، باید بدانید اشتباه می‌کنید. خمیردندان بیشتر به معنی ترشح بزاق بیشتر و همین‌طور سوزش بیشتر است. هر دوی این‌ها هم منجر به عجله در مسواک زدن و زود شستن دندان‌ها می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق و درست مسواک زدن مقدار معقولی از خمیردندان را به دو بخش تقسیم کنید. نیمی از آن را برای شستن دندان‌های بالا مورداستفاده قرار دهید و بعد از مسواک کردنشان، نیم دیگر خمیردندان را روی مسواک بگذارید و سراغ دندان‌های پایین بروید. این مقدار باید به اندازه‌ای باشد که سطح دندان‌ها را پوشش دهد و حرکت مسواک روی آن‌ها را آسان‌تر کند.

    بهترین مسواک برای شما کدام است؟

    به خاطر داشته باشید اگر خمیردندان خوبی داشته باشید اما مسواکتان مناسب نباشد یک جای کارتان آن‌قدر می‌لنگد تا راهتان را به دندانپزشکی باز کند. این روزها انواع و اقسام مسواک‌های خوب از برندهای خوب موجود هستند که هر کدام به کار نوعی از دندان‌ها می‌آیند. مثلاً مسواک‌های نرم برای دندان‌های حساس مناسب هستند، مسواک‌هایی با فرچه کوچک به کار تمیز کردن دندان‌های انتهایی که دسترسی به آن‌ها آسان نیست می‌آیند و مسواک‌های برقی برای تمام انواع دندان‌ها مناسب هستند. کافی است بهترین مدل های مسواک برقی را بشناسید یا بدانید کدام مدل مسواک معمولی برای شما مناسب است تا گام دیگری برای سالم نگه داشتن دندان‌هایتان بردارید. میتوانید مسواک های توصیه شده توسط پزشکان را در نیز در این لینک مشاهده کنید.

     

    دهان شویه واقعاً به درد می‌خورد یا نه؟

    خیلی‌ها نسبت به دهان شویه‌ها چندان خوش‌بین نیستند و استفاده از آن‌ها هنوز برایشان جا نیفتاده است؛ به همین دلیل هم نتیجه ت حقیقاتی که توسط «واشنگتن‌پست» منتشر شده به کارشان می‌آید، اما بهترین انواع دهان شویه معمولا تاثیر بسیار مطلوبی بر بهداشت دهان و دندان دارند.

    خمیر دندان بهتر است یا دهان شویه ؟

    به گزارش واشنگتن‌پست به دو گروه از افراد مورد آزمایش در یک تحقیق، مسواک، نخ دندان و خمیردندان یکسان داده شد اما نوع دهان‌شویه‌هایشان با هم فرق داشت. یکی از گروه‌ها ماده‌ای دریافت کردند که در حقیقت دهان شویه نبود اما آن‌ها فکر می‌کردند دهان‌شویه است و گروه دیگر از دهان شویه واقعی استفاده کردند. پس از شش ماه پوسیدگی‌های دندانی گروهی که از دهان شویه واقعی استفاده کرده بودند نسبت به گروه دیگر تا 26 درصد کاهش پیدا کرد و مشکلات خونریزی لثه‌هایشان هم کمتر شد؛ بنابراین استفاده از دهان شویه واقعاً در سلامت دندان‌ها مؤثر است.

    نکات مهم در انتخاب و استفاده از دهان شویه چیست؟

    برای انتخاب دهان‌شویه مناسب باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید:

    1. برند معتبر انتخاب کنید: درست مثل خمیردندان، دهان‌شویه را هم باید از جای معتبر و برند قابل‌اعتماد تهیه کنید.
    2. الکل نداشته باشد: دهان‌شویه‌های حاوی الکل دهان را خشک و دندان‌ها را مستعد پوسیدگی می‌کنند. حتماً توجه داشته باشید دهان‌شویه شما فاقد الکل باشد.
    3. با آب نشویید: بعد از استفاده از مسواک، خمیردندان و نخ دندان همیشه مقداری جرم روی لثه و زبان باقی می‌ماند. جاهایی از دندان‌ها هم هستند که دسترسی به آن‌ها سخت است. دهان‌شویه برای پاک کردن جرم‌های باقی‌مانده انتخاب خوبی است؛ فقط دقت داشته باشید نباید بلافاصله بعد از استفاده از دهان‌شویه دهانتان را با آب بشویید.

    بالاخره خمیردندان بهتر است یا دهان‌شویه؟

    با توجه به نکاتی که تا اینجا گفتیم احتمالاً دیگر خودتان جواب را می‌دانید! خمیردندان و دهان‌شویه مکمل هم هستند و به‌هیچ‌وجه نباید استفاده از یکی را جایگزین دیگری کرد. سر دندانتان سلامت!


  
  
<      1   2   3   4   5      >